Ενιαίο Συνδικάτο Ναυτεργατών Νομού Καβάλας: Τα λιμάνια Θάσου και Κεραμωτής είναι στη χειρότερη κατάσταση που έχουν βρεθεί ποτέ

Ανακοίνωση του Συνδικάτου αναφορικά με την ασφάλεια των υποδομών εν όψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου – Αιχμές για αντιαπεργιακές συμπεριφορές πλοιοκτητών και ναυτεργατών

Στη διαπίστωση ότι οι Ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Κεραμωτής-Θάσου δεν επιθυμούν να είναι ασφαλή τα λιμάνια, καταλήγουν στο Ενιαίο Συνδικάτο Ναυτεργατών Καβάλας. Με ανακοίνωση του, εν όψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου, αναφέρουν ότι τα δύο αυτά λιμάνια βρίσκονται στη χειρότερη κατάσταση που έχουν βρεθεί ποτέ και κάνουν λόγο για δύο θέσεις στο λιμάνι του Λιμένα που έχουν κριθεί ακατάλληλες. Παράλληλα μιλούν για μεθοδεύσεις των εταιριών για σπάσιμο των απεργιακών κινητοποιήσεων και για συναδέλφους λύγισαν και έτρεξαν στα πλοία για να σπάσουν την απεργία.

Η ανακοίνωση του Συνδικάτου αναφέρει σχετικά: «Τελικά όπως διαπιστώνουμε οι περισσότερες Ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή δεν θέλουν να υπάρχουν ασφαλή Λιμάνια στην Θάσο και την Κεραμωτή, μιας και αυτό ήταν το κύριο αίτημα μας στην απεργιακή κινητοποίηση της 9ης Απριλίου. Εν έτη 2025 με την τουριστική σεζόν εν όψει, τα λιμάνια στην Θάσο και την Κεραμωτή είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχουν βρεθεί ποτέ. Ιδιαίτερα σε αυτό του Λιμένα έχουν κριθεί ακατάλληλες δύο θέσεις και δεν έχει γίνει ούτε μια προσπάθεια για επισκευή και αποκατάσταση. Να μην μιλήσουμε ότι σε κανένα λιμάνι δεν υπάρχει ούτε μία τουαλέτα. Κατά τα άλλα Δήμος Θάσου, Δημοτικό λιμενικό ταμείο, Ο.Λ.Κ. κλπ. κομπάζουν για το 1 (ένα) εκατομμύριο τουρίστες, αλλά όχι μόνο δεν κάνουν καμία κίνηση για επέκταση και εκσυγχρονισμό των λιμανιών αλλά ούτε καν επισκευάζουν ότι χαλάει.

Οι περισσότερες εταιρίες με διάφορες μεθοδεύσεις και απειλές κατάφεραν να κατεβάσουν τους Ναυτεργάτες στα πλοία και να σπάσουν την απεργία που είχε εξαγγελθεί από το σωματείο μας και την Π.Ν.Ο. . Την αρχή βέβαια έκανε η εταιρεία ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ συμφερόντων κ. Φιλιάγκου με το πλοίο ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Το παράδειγμα της ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ κατά την απεργία, έτρεξε να μιμηθεί ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΑΣΟΥ συμφερόντων κ. Μητσόπουλου που μόλις έμαθε ότι η άλλη εταιρεία κάνει δρομολόγια κατέβασαν το πλήρωμα του ΑΝΑΞ άρον άρον για να κάνουν και αυτοί.

Ακόμη να πούμε ότι η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΘΑΣΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ συμφερόντων κ. Χαριτόπουλου , παρότι τα πληρώματα όπως πάντα ήταν πρόθυμα να συμμετέχουν στις επιφυλακές για μεταφορά έκτακτων ιατρικών περιστατικών από το νησί κατά την διάρκεια της απεργίας , επέλεξε πρώτη φορά στα χρονικά να μην δηλώσει πλοίο για επιφυλακή, θέλοντας προφανώς να μιμηθεί την εταιρεία ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ που δεν δηλώνει ποτέ.

Ακόμη προς τους συναδέλφους Ναυτεργάτες, που στο πρώτο τηλεφώνημα εφοπλιστή λύγισαν και έτρεξαν στα πλοία για να σπάσουν την απεργία έχουμε να πούμε τα εξής: Η συμμετοχή μας στην απεργία είναι μια υπόθεση τόσο συλλογική όσο και προσωπική και όταν έρθει εκείνη η ώρα “πρέπει να πούμε το μεγάλο ναι ή το μεγάλο ΟΧΙ “. Όπως λέει και ο ποιητής, και με αυτό το ΟΧΙ της αντίστασης στην βαρβαρότητα των σημερινών καιρών, να πορευτούμε. Αλλιώς ας ξέρουν ότι είναι συνυπεύθυνοι στα σκοτάδια που έρχονται».